Kantoorartikelen

Effectief werken met hoge productiviteit betekent dat u adequate kantoorartikelen moet inzetten. De werknemer dient namelijk een goede werkplek te hebben met de mogelijkheid om effectief zijn eigen spullen maar ook de spullen van de werkgever alsmede dossiers en projecten te kunnen bewaren. Daartoe dient u als ondernemer per werkplek opslag capaciteit aan te wijzen. Netheid en ordelijkheid maken dat uw onderneming effectiever te werk kan gaan. Lopende dossiers worden nabij in hangende opbergboxen bewaard zodat bij een toevallige vraag de stukken direct paraat zijn. Opgeruimd staat netjes en dat heeft zijn invloed op uw bedrijfsvoering. Meer productiviteit betekent meer winst en omzet en daarom dient ook uw onderneming van voldoende kantoorartikelen voorzien te zijn.

De werkplek

Om goed en efficiënt te kunnen werken dient uw werkplek optimaal afgestemd te zijn op uw eigen wensen en eisen. Een ruime werkblad met lekkere ergonomische stoelen verzekeren de werknemers dat zij optimaal in de juiste zit positie hun werkzaamheden en taken kunnen uitvoeren. Daarnaast is het van belang dat de werkruimte ook netjes en geordend blijft en dus dient u afdoende kastruimte, en opbergboxen toe te passen om uw papier, grafische rekenmachine en ook alle dossiers en papierwerk adequaat te kunnen opslaan. Met opbergboxen kunt ook u ervoor zorgen dat de werkruimte en werkplek te allen tijde er netjes en professioneel uit ziet.

Bureau accessoires

Naast de werkplek faciliteiten – als stoel en computer – dient u ook de werknemer te voorzien van afdoende kleine bureau accessoires. Pennen, gummen, blocnote, werkpapier, post-it enzovoorts vergroten het werk genot, alsmede de effectiviteit. Toch moeten al die spullen niet rondzwerven in het kantoor, iedere werkplek kan het beste uitgevoerd worden met de eigen bureau opslagbox danwel persoonlijk locker. Zodoende kan na iedere werkdag netjes alle spullen opgeborgen worden zodat ook de werkplek de volgende dag uitnodigt om effectief te gaan werken. Netheid en ordelijkheid is wat u wilt binnen uw onderneming en op de werkplek, omdat daarmee juist de productiviteit sterk toeneemt.

Printer faciliteiten

U kunt er niet omheen, iedere ondernemer produceert stapels papierwerk en dossiers van projecten. Dit betekent dat de op het netwerk aangesloten printers goed en effectief moeten werken, waarnaast ook papier in de juiste formaat en voldoende printer cartridges aanwezig moeten zijn. Uw werkzaamheden moeten namelijk door de printer faciliteiten niet stil komen te staan, en dus dient u afdoende kantoorartikelen ten behoeve van de printer faciliteiten in huis te hebben. Netheid en continuïteit in de productiviteit maken dat ook uw organisatie als een soepel professionele organisatie kan opereren. Laat u dan ook informeren omtrent hoe onze kantoorartikelen aanbod uw organisatie effectief doelmatig kunnen helpen.

Het archief

U bent als ondernemer verplicht om voor de klant gemaakte stukken veelal vijf of tien jaar te bewaren. U dient daartoe een overzichtelijke archivering voor op te stellen. Middels archief kast stellages kunt u de archief ruimte inrichten. Met het gebruik van archief opbergboxen kunnen afgeronde projecten of gesloten dossiers netjes en genummerd per opslagbox in het archief worden opgenomen. Zodoende kunt ook u een netjes archief realiseren zonder dat u daartoe stukken verliest. Ook u kunt dan na verloop van tijd op een handige manier de juiste stukken weer terug vinden. Om het archief en de overige ruimtes adequaat in te richten en te voorzien van hoogwaardige kantoorartikelen schakelt u onze expertise in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten